VEELGESTELDE VRAGEN

Hieronder kan je lezen hoe spijkerBLOEM werkt en een antwoord vinden op de meeste vragen.

Niet gevonden wat jij wilt weten? Twijfel niet en stuur mij een bericht via de contactpagina.

BESTELLEN

  • Bestellen kan via de webshop of stuur mij een emailbericht.
  • In de webshop kan je betalen met PayPal. Betaling via een betaalverzoek is mogelijk door mij een bericht te sturen.
  • Als ik de betaling heb ontvangen, wordt jouw bestelling binnen 1-2 dagen verstuurd, behalve in het weekend en op feestdagen.
  • Zodra je bestelling onderweg is, ontvang je van mij de track & trace code om jouw pakket te volgen.

Heb je liever persoonlijk contact of heb je een ander afwijkend verzoek? Stuur mij dan een bericht per mail of via de contactpagina, dan neem ik zo vlug mogelijk contact met je op.

BETALING

  • Je kunt in de webshop afrekenen met PayPal. Stuur mij een bericht als je liever een betaalverzoek ontvangt.
  • Zodra ik de betaling heb ontvangen wordt jouw bestelling binnen 1-2 dagen verstuurd, behalve in het weekend en op feestdagen.

VERZENDING

  • Bestellingen worden op dit moment alleen binnen Nederland verzonden met tracking via PostNL of DHL (vervoerder met jouw voorkeur).
  • Als ik de betaling heb ontvangen, wordt je bestelling binnen 2 dagen verstuurd, behalve in het weekend, op feestdagen en met vakanties.
  • Je ontvangt een bericht met de track en trace code zodra jouw pakket is afgegeven.
  • Als de verzendperiode door omstandigheden langer is, zal ik daar melding van maken.
  • Heeft jouw bestelling spoed? Geef dit dan aan in jouw bestelbericht.

RETOURNEREN

  • Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling.
  • De verzendkosten voor het retourneren zijn voor jouw rekening.
  • Neem vooraf contact met mij op voor de instructies van het terugzenden.
  • Na ontvangst van de retourzending, zal ik het bedrag (exclusief verzendkosten) meteen terugstorten.
  • Jouw bestelde product dient onbeschadigd en in verkoopbare staat te zijn.

Beschadigde levering

Ik streef ernaar om elke bestelling naar volledige tevredenheid thuis te laten bezorgen, maar het kan altijd voorkomen dat het niet verloopt als gepland.

Als een bestelling beschadigd wordt afgeleverd, neem dan zo spoedig mogelijk (of in ieder geval binnen 3 dagen) na ontvangst van jouw bestelling contact met mij op. Bij het melden van schade zal ik altijd vragen om foto's. Scheuren door verkeerd gebruik, is geen reden voor retourneren.

ONDERHOUD

De spijkerBLOEM tassen kunnen worden gewassen in de wasmachine, maar vanwege de tussenvoering niet worden gedroogd in de wasdroger. Hoe vaker je een spijkerBLOEM wast, hoe meer baggy jouw tas wordt.

Een vlek?

  • Dep de vlek met een vochtige doek
  • Eventueel met gebruik van een milde zeep bij hardnekkige vlekken
  • Laten drogen op een warme plek

Wassen

  • Gebruik een fijnwas programma op maximaal 30 graden
  • Niet wringen
  • Aan de lucht laten drogen, niet in de wasdroger
  • Indien nodig strijken op wol stand